понедельник, 1 октября 2012 г.

Рефлексія Модуль 4


  • Як мені в умовах особистісно-орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проекту?
Сьогодні у педагогічній науці яскраво заявляє про себе особистісно орієнтований підхід, який забезпечує створення нових механізмів навчання і виховання та ґрунтується на принципах глибокої поваги до особистості, самостійності особи, врахування індивідуальності.
Особистісно орієнтований підхід має суттєво гуманізувати навчально-виховний процес, наповнити його високими морально-духовними переживаннями, утвердити принципи справедливості і поваги, максимально розкрити потенційні можливості дитини, стимулювати її до особистісно розвивальної творчості. Також виникає необхідність оцінювати кожного учня окремо. Тому доцільно під час проекту розподілити дітей на групи, що дозволить оцінити їх досягнення як групи, та створити картки самооцінювання та взаємооцінювання. Це допоможе вчителеві якомога краще оцінити знання та вміння дитини.

Комментариев нет:

Отправить комментарий