среда, 3 октября 2012 г.

Портфоліо проекту

Портфоліо проекту

НАЗВА ПРОЕКТУ

Світ, в якому ми живемо… 

НАЗВА НАВЧАЛЬНОЇ ТЕМИ

Починаємо вивчати фізику. Будова речовини

ОСНОВНИЙ ТА ДРУГОРЯДНІ НАВЧАЛЬНІ ПРЕДМЕТИ

Фізика
Інформатика

ВІК УЧНІВ, КЛАС

7 класс, 13-14 років

СТИСЛИЙ ОПИС ПРОЕКТУ

Даний навчальний проект призначений для учнів 7 – го класу і спрямований на активізацію пізнавальної діяльності школярів. Опрацювання матеріалу учні проводять самостійно, виконуючи при цьому пошукову, дослідницьку, аналітичну діяльності. Запропонований матеріал вивчається на перших уроках фізики, а тому він викликає в учнів зацікавленість, показує цілісність наукових знань для вивчення природних явищ. Навчальний проект спрямований на оволодівання учнями новими термінами, фізичними поняттями. Робота над проектом допоможе учням більш глибоко осягнути дану тему, виконуючи досліди з теми, знаходячи відповідну інформацію, оформлюючи результати своїх досліджень. А також допоможе розвинути навички 21-го століття.

ПЛАН

План навчального проекту
План впровадження проекту

НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ


ОПИС ОЦІНЮВАННЯ

Використовуються запитання впродовж вивчення теми для з’ясування розуміння учнями Основних запитань, а також інших важливих питань з теми. 
На початку проекту, для виявлення потреби учнів, заповнюється ЗХД таблиця.
Оцінити вміння дітей оцінювати веб-ресурси
Періодичний перегляд та читання їх записів та коментарів дозволяє оцінити розуміння учнів і, при необхідності, скеровувати їх навчання в потрібному напрямку. 
Запросіть учнів використовувати план діяльності для того, щоб допомогти їм на етапах проведення мозкової атаки, планування, впровадження своїх планів. 
На заключному етапі буде проведене міні-дослідження, написана письмова робота і підсумкова контрольна робота по виявленню знань, здобутих під час роботи над проектом. Використано Форму оцінювання з балами також і для підсумкового оцінювання, організовано взаємооцінювання у групі,враховуючи те, який саме вклад зробив кожен учень в роботу групи і наскільки його\її вклад був цінним. Проводимо самооцінювання та оцінювання в групі. Оцінено учнів і під час підсумкового обговорення Ключового запитання

ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ ТА ВЧИТЕЛЯ

Перед початком роботи над проектом учні знайомляться з презентацією вчителя, в якій відображені основні цілі та задачі проекту. Отримують буклети для батьків з метою ознайомлення з методом проектів.
Далі учні об’єднуються в групи:
1 група «Теоретики» - створення презентації «Світ навколо нас» (відображені природні явища та їх взаємозв’язок)
2 група «Дослідники» - підбирають досліди, які б підтвердили існування фізичних явищ. Результат – збірник дослідницьких робіт.
3 група «Експериментатори» - виконують досліди, доводять, що фізика – основа сучасної техніки, та показують роль її вивчення. Результат – перший випуск науково-популярного журналу «Світ, в якому ми живемо…»
Впродовж виконання проекту та наприкінці роботи проводимо оцінювання: оцінювання роботи в групах , взаємо- та само оцінювання, оцінювання виконаних робіт в балах. Також проводимо опитування з метою з’ясування отриманих знань учнями.

ВІДОМОСТІ ПРО АВТОРА

Лимаренко Володимир Анатолійович
Вчитель фізики, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист
Спеціалізована економіко-правова школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземної мови Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія"
м.Харків, Харківська область
 lymarenko72@gmail.com

ВІДОМОСТІ ПРО ТРЕНІНГ

Дата - 24.09.2012-28.09-2012
Місце проведення - Спеціалізована економіко-правова школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземної мови Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія"
Тренер - Коломієць Марина Олексіївна


Портфоліо (всі необхідні матеріали для виконання проекту)

Комментариев нет:

Отправить комментарий